Засідання Керівної ради Регіонального центру

Share

10.03.2016 року відбулось засідання  Керівної ради Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги  у Миколаївській області.

Були розглянуті питання затвердження кошторисів, штатних розписів, помісячного плану асигнувань Регіонального та місцевих центрів на 2016 рік, виконання наказу Міністерства юстиції України від 25.12.2015 №2748/5 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції України та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги» та виконання інтеграторами місцевих центрів вимог Координаційного центру щодо аналізу забезпечення права на безоплатну первинну правову допомогу та спроможності органів місцевого самоврядування до утворення спеціалізованих установ/залучення осіб приватного права до надання безоплатної первинної правової допомоги. Також було обговорено результати роботи відділів взаємодії з суб’єктами надання БППД та запропоновано провести додатковий семінар з питань аналітичної діяльності для інтеграторів і представників відділів попередньої роботи з клієнтами місцевих центрів.

Директор Регіонального центру Валентин Чистий звернув увагу присутніх головних бухгалтерів місцевих центрів на необхідність враховувати під час затвердження кошторисів наступні види видатків: добові кошти на відрядження співробітників, на оренду приміщень, на охорону приміщень бюро, на реєстрацію нових юридичних осіб. Він рекомендував директорам і головним бухгалтерам МЦ визначитись із сумами, витраченими на відрядження співробітників в січні-лютому 2016 року і звернутись до КЦ окремим листом з питань відшкодування коштів, які витратили співробітники МЦ перебуваючи у службових відрядженнях за власний рахунок.

Керівна рада вирішила: Затвердити кошториси, штатні розписи, помісячні плани асигнувань Регіонального та місцевих центрів на 2016 рік. Місцевим центрам з надання безоплатної вторинної правової допомоги  рекомендовано під час затвердження кошторисів, штатних розписів, помісячного плану асигнувань враховувати кошти на наступні види видатків: добові кошти на відрядження співробітників, на оренду приміщень, на охорону приміщень бюро, на реєстрацію нових юридичних осіб (розміщення платних оголошень в газетах).

 ПРОТОКОЛ