Робоча нарада – ефективний шлях до співпраці

Share

narada13 грудня у приміщенні Регіонального центру відбулась робоча нарада, присвячена змінам у Порядку організації оперативного планування та моніторингу діяльності Координаційного центру з надання правової допомоги (далі – КЦ) та його територіальних відділень, а також новому Порядку взаємодії КЦ з територіальними відділеннями на всіх стадіях бюджетного процесу. Захід проводили директор Регіонального центру Валентин Чистий та його заступник Віктор Сандул.

Участь взяли директори місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги: Олег Матвієнко, Олег Антонець, виконуючий обов’язки директора Вознесенського місцевого центру Петро Гнатюк, головний бухгалтер Регіонального центру Олена Шлікер, головні бухгалтери місцевих центрів і начальник відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку Інна Заворотнюк.

Директор Регіонального центру з надання БВПД Валентин Чистий надав присутнім інформацію стосовно ключових завдань, поставлених КЦ перед Регіональним центром та місцевими центрами на 2017 рік, а саме: підготовки планів роботи відповідно нових вимог.

Заступник директора Регіонального центру Віктор Сандул ознайомив учасників наради з особливостями складання планів і звітів, строками їх виконання.

Головний бухгалтер Олена Шлікер виступила з роз’ясненнями щодо нового Порядку  та його основних положень для головних бухгалтерів місцевих центрів. У ході наради Олена Шлікер розповіла, яким чином відбуватиметься регулювання взаємовідносин між КЦ як відповідальним виконавцем бюджетних програм та його територіальними відділеннями (регіональними та місцевими центрами з надання БВПД) у сфері формування проектів кошторисів та прогнозних показників.

За підсумками наради, з урахуванням висловлених пропозицій та зауважень, директором Регіонального центру керівникам місцевих центрів надано ряд доручень із конкретними термінами виконання, які остаточно будуть обговорені та затверджені на засіданні Керівної ради.